Door op 26 maart 2014

Politiek iets voor jongeren? Dacht het wel!

Binnen de Langedijker politiek is er een golf van verjonging begonnen. Vrijwel elke Langedijker partij heeft een aantal jongeren op de lijst. Menno Reijven van de PvdA en Piet de Graaf van de VVD hebben besloten om actie te ondernemen om de politiek nog aantrekkelijker te maken voor jongeren in onze gemeente en er voor te zorgen dat de jongeren echt een stem krijgen.

Op de politieke markt in Broek op Langedijk van 15 maart merkten Piet en Menno dat Langedijker jongeren hen eerder benaderde voor vragen dan de oude en vertrouwde garde van beide partijen. De jonge politici willen dat de jongeren beter geïnformeerd en beter betrokken worden bij politieke kwesties, Langedijk is ten slotte ook hun gemeente. Piet en Menno willen samen met jongeren uit andere partijen de bewustwording van jongeren vergroten.

Politiek is iets van ons allemaal, dus ook iets voor jou! Aan deze ambitieuze politieke beweging doen (hopelijk) alle Langedijker partijen mee. Dus wat let je, doe mee en bepaal de toekomst van Langedijk. Jouw toekomst is tenslotte te belangrijk om aan anderen over te laten